1: advent


Norrköping

Bästa helgen på länge!

Julpynt

Har börjat julpynta på jobbet och snart äre 1:a advent. Mysigt med lite ljus i höstmörkret


November


Fool me once shame on you, fool me twice shame on me


The end is not near, it´s here


Sightseeing


Portobello Market


Höst i London


Fler bilder kommer snart

Nyss hemkommen ifrån London med systeryster.
Där har jag hälsat på min äldsta vän S.
Det har varit en helt underbar helg! Här ser vi en bild på mig och S om ca 60 år.
Fler bilder kommer snart..

London Calling


Imorgon bär det av till London!

Allt för min syster

En suddig bild på min fina syster.
På onsdag åker vi till London. Det ska bli så kul!

Svarta Vykort

"Almanackan fullskriven, framtid okänd..."
(ur Tomas Tranströmers dikt, Svarta Vykort)

Dagens bilder


En vän

Denna bild tog jag 2009 på Nya Zeeland med min kära vän J
Klockan var 5 på morgonen och det var helt kolsvart utomhus.
För att få "spökeffekten" i bilden ställde jag in kameran på självutlösaren.
Slutartiden ungefär 20 sek. Efter att ha låtit det gå 10 sek gick jag och J in i bilden och stod stilla framför kameran dom resterande 10 sek.
Resultatet blev såhär - Inpräntat i stjärnorna!

Vilken besvikelse, Rihanna!


Instagram


RSS 2.0