S R

I helgen bär det av till sommarstugan i Småland.
Hoppas man hittar något fint att fota!
Jag ska även ladda upp ett smakprov av bilder som jag fotat till våran hemsida (www.kvarnvreten.se) denna vecka. Skriv gärna vad ni tycker om både hemsidan och bilderna

En promenad


Bra hur som helst eller hur bra som helst

... Men strunt är strunt och snus är snus,
Om ock i gyllene dosor,
Och rosor i ett spruket krus
Är ändå alltid rosor.
Ur Gustaf Frödings "Idealism & realism"

En årlig tradition


Kräftskiva i Karro´s stuga. Gymt skoj hursomhelst!

Istället för att plugga


Det är fest hos mig i kväll och hela världen är min

Sitter här med "Den kompletta guiden till Högskoleprovet"
Har precis börjat plugga till höstens prov som skrivs den 29:e Oktober.
Är det någon utav mina  läsare som också skall göra högskoleprovet? Kom gärna med tips!
Det snurrar i min skalle... Ungefär lika mycket såsom jorden snurrar runt solen

Och vinnaren är...

Middag hemma hos Josse och en himla massa såser!
Bra lördag med andra ord.

L´autunno

En utav dom första bilderna jag knäppte med min kära kamera Canon EOS 40D.
2007

Närbilder

Det behöver inte vara svårt att fota.
Efter en dag full av regn & lite solsken framåt kvällen kan det räcka med att bara kliva ut genom sovrumsfönstret och fota det du ser.

I Skogen

"Det vackraste tjärnet i skogen
låg ensamt och tyst och klart
och växlade blickar med solen
och drömde så underbart..."
I skogen av Gustaf Fröding











En Bild helt enkelt

Idag har min finfina vän Emelie hjälpt mig skapa en fotoblogg.
Första bilden kommer här
Enjoy!
Bilderna är ej redigerade

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0